Montgat

CAP Doctor Enric Jardí Vintró

Centre d'Atenció Primària
L’any 2019 ens deixava el doctor Enric Jardí Vintró, una persona molt estimada al poble. La seva petjada a Montgat va ser inestimable. Acollidor, professional, empàtic, amb una gran capacitat d’escolta i sempre atent a les necessitats dels montgatins i montgatines.

Nombroses persones van manifestar el seu dolor per la pèrdua del doctor Enric Jardí Vintró. Davant d’aquesta mala notícia, vam demanar fer un reconeixement a aquest metge que ens ha cuidat durant molts anys.

Per aquest motiu, es va sol·licitar a la Generalitat posar el nom del doctor Enric Jardí Vintró al CAP de Montgat. Vam iniciar els tràmits i ara han respost a la nostra sol·licitud. Volem agrair a la família Jardí i a tots els companys i companyes del CatSalut la implicació i col·laboració perquè d’aquí a pocs mesos el CAP Doctor Enric Jardí sigui una realitat.

Aviat s’iniciaran les obres per a l’ampliació del CAP i, coincidint amb la inauguració de la renovació del centre prevista per a finals del 2023, el nou CAP Doctor Enric Jardí  Vintró serà una realitat. Ens alegrem molt d’aquesta notícia que dona resposta a les demandes del poble.

Bones vacances i molta salut!