ERC-Móra d'Ebre

Totes les opinions

Oriol Aviñó i Salvadó

L'Opinió a Móra d'Ebre, per Oriol Aviñó

Ja som a 17 de gener, Festa Major d’hivern. Malauradament i al igual que el passat mes d’Agost, no podrem gaudir-ne plenament. Tanmateix, gaudim-ne. Gaudim-ne en bombolla, gaudim-ne amb els de casa, amb coques i clotxes, però gaudim-ne en la mesura que puguem. Sabem que aquest ha estat un any molt difícil, i que si bé encara hi ha per davant un llarg camí a recórrer, l’arribada de la campanya de vacunació permet per primer cop veure una llum a la fi del túnel.

Cinta Agné

Entrevista a Cinta Agné, cap de llista d'ERC-AM a les Municipals 2019

Al programa d’avui a Ràdio Móra d'Ebre Cadena SER, han parlat amb la cap de llista d’Esquerra Republicana a Móra d’Ebre, Cinta Agné, sobre les propostes del seu equip de cara a la propera legislatura a la capital de la Ribera d’Ebre. http://radiomoradebre.cat/wp/2019/05/21/entrevista-a-cinta-agne-cap-de-llista-derc-a-mora-debre-2/

La regidora-portaveu del Grup Municipal és entrevistada arran de la visita del conseller Comín

Entrevista a Cinta Agné a Ràdio Móra d'Ebre

HORA MÓRA D’EBRE. Al programa d’aquest dijous hem conversat amb la portaveu del grup municipal d’ERC a Móra d’Ebre, Cinta Agné. Aquí l'audio.

Intervenció de Cinta Agné durant l'acte de Memòria Històrica i retirada de simbologia franquista

Per reivindicar la Dignitat i la Memòria Històrica

El nostre Grup Municipal fa temps que treballa per la retirada de la simbologia franquista del nostre municipi per una qüestió de dignitat democràtica. El 21 d’abril de 2016, vam presentar una moció al Ple, que vam haver d’adaptar per tal que fos aprovada per l’equip de Govern. Tot i això, ens quedem sols amb el PSC, ja que el govern municipal (CIU-PP) ens la va tombar. Enguany, un cop aprovada la Llei 5/2017, 28 març vam entrar una instància on des d’ERC demanàvem que l’Ajuntament fes efectiva la retirada de les plaques.

Entrevista a Cinta Agné. Ràdio Móra d'Ebre. 23 de febrer 2017

Podeu escoltar l'entrevista a Cinta Agné, portaveu del Grup Municipal http://radiomoradebre.cat/wp/2017/02/23/entrevista-cinta-agne-23-2-17/ HORA MÓRA D’EBRE. Al programa d’avui ens ha acompanyat Cinta Agnè, protaveu del grup municipal d’ERC de Móra d’Ebre per parlar de la polèmica que s’ha generat al municipi al voltant del deute municipal arrel de la publicació que el grup va realitzar a l’Ideal de l’Ebre.

Entrevista a Cinta Agné i Mònica Amorós

HORA MÓRA D’EBRE. Al programa d’avui ens han acompanyat les regidores del Grup Municipal d’ERC a Móra d’Ebre, Cinta Agné i Mònica Amorós, per explicar-nos que ja tenen nou local a Móra d’Ebre i que estrenen publicació impresa de “L’Ideal de l’Ebre”. Seguiu l'entrevista a Ràdio Móra d'Ebre