Osona

Carta del Grup Municipal SBiALB-AM als veïns i veïnes de Sant Bartomeu del Grau i Alboquers

Benvolgudes, benvolguts,
Aquest darrer any no ha estat gens fàcil, la pandèmia ha trasbalsat les nostres vides i malauradament també s’ha emportat a familiars i amics. Ara de mica en mica estem deixant enrere la COVID i gràcies a la vacunació estem ja albirant la llum al final del túnel. GRÀCIES a la ciència i a tot el món sanitari per ajudar-nos tant. Ara toca vacunar-nos per guanyar al virus.

Feta la prèvia, aquest mes de juny hem arribat a la meitat de la legislatura 2019-2023, i com a grup municipal a l’Ajuntament volem fer un petit repàs del què han estat aquests dos anys.

El nostre grup municipal que té per nom Sant Bartomeu i Alboquers-Acord Municipal (SBiALB-AM) va aconseguir en les passades eleccions de l’any 2019, 258 vots, és a dir el 47,69% dels vots i 3 regidors, a nou vots de guanyar les eleccions. Malgrat restar a l’oposició actualment, el nostre compromís amb tots i totes vosaltres continua intacte i més determinats que mai a seguir construint en benefici de tothom un Sant Bartomeu millor.

El nostre grup com bé ja sabeu, va governar el nostre municipi durant vuit anys (2011-2019). Així l’actual govern va trobar un ajuntament sanejat, amb un full de ruta marcat a anys vista, on el sentit comú era el far que guiava la nostra actuació municipal.

Actuacions com ara;

• La municipalització del servei d´aigua i així optimitzar recursos econòmics.
  • Les actualitzacions i millores  en les instal·lacions municipals, fent-les més sostenibles.
  • Les millores en seguretat viària: Rotonda d´entrada del poble, carretera de les Ferreres.
  • Reindustrialització de les naus de Puigneró
Celebrem que aquests punts s´hagin tirat endavant, o estiguin en camí de fer-ho.

Durant aquests dos anys a l’oposició municipal sempre hem actuat en responsabilitat i sempre hem ajudat a l’actual govern municipal en tot el que se’ns ha demanat i deixat. Un exemple del que hem exposat fins ara, va ser la determinació en desencallar el conflicte de les antigues naus de Puigneró, on vàrem aconseguir reconduir una situació molt compromesa pel futur urbanístic, empresarial i econòmic pel nostre municipi.

I res, desitjar encerts a l´actual govern, i restem a la vostra disposició per qualsevol consideració.

Atentament,
Josep Salvans i Crespi - Francesc Xavier Puig i Fernàndez - Felip Vladimir Cedeño Martinez
Regidors a l'Ajuntament