Osona

Esquerra Republicana d'Osona es reforça per tornar a guanyar les eleccions municipals de maig del 2023.

Jordi Serra, Montse Mas i David Camacho entren a la direcció comarcal.

ERC Osona va celebrar ahir divendres dia 8 de juliol el seu congrés anual ordinari via telemàtica, que en paraules de la presidenta del Congrés Imma Sala "esperem que sigui l'últim virtual".

La direcció comarcal va voler agrupar en quatre àmbits les actuacions dutes a terme durant l'últim any marcat per la pandèmia, com són la d'Igualtat i Feminismes, Democràcia, Social i Sostenibilitat.

Jordi Fàbrega, president comarcal va anar desgranant les actuacions en cada àmbit per remarcar que "malgrat les enormes dificultats de la COVID, el partit ha estat viu com sempre, amb més de 115 actuacions públiques i una campanya electoral al Parlament". Per Fàbrega "aquí cal sumar-hi totes les visites als diferents grups municipals de la comarca, com també la interlocució directe amb les Seccions Locals amb alguna dificultat, la majoria han estat connexions telemàtiques" per concloure va afirmar "fem moltes coses bé".

Per la seva part, la secretaria general d'ERC Osona i candidata comarcal al Parlament, Margarida Feliu va recordar els punts programàtics de la campanya i va enumerar les actuacions de les candidates osonenques en una campanya atípica per la COVID. Per Feliu "volem mostrar la nostra satisfacció que la presidència de la Generalitat estigui en mans del president Pere Aragonès que lidera un govern republicà al servei del poble de Catalunya. Des d'Osona i el Lluçanès l'hi desitgem molts encerts"

Per finalitzar l'informe Fàbrega i Feliu van marcar com a objectius pels propers dotze mesos, "continuar treballant per aconseguir un territori sostenible tot impulsant des d'ERC comunitats energètiques, també, seguir treballant colze a colze amb les entitats que lluiten per l'equitat social i la lluita pels drets civils de tothom i finalment aconseguir grups de treball en els municipis on encara no tenim llista municipal per tornar a guanyar a les eleccions del maig de 2023”.

El congrés comarcal també va escollir els companys Jordi Serra i David Camacho com a responsables de la Política Municipal i Partit en Xarxa respectivament i a la Montse Mas com a responsable de l'àrea de Nova Ciutadania.

Va cloure l'acte el senador vigatà Josep Mª Reniu que va posar-se a la disposició de tothom per treballar en benefici de Catalunya de tot el que l'Estat espanyol encara gestiona al nostre país.