Osona

Esquerra Republicana obrirà una Oficina Parlamentària d’atenció ciutadana a Osona i Lluçanès

• Alba Camps, diputada al Parlament
  • Josep Mª Reniu, senador
  • Jordi Fàbrega, diputat provincial i President d'ERC Osona
  • Joan Carles Rodríguez, representant d'ERC al Consell Comarcal d'Osona
ERC Osona fa un pas més per escoltar i atendre les peticions de la ciutadania de forma coordinada

La Federació Comarcal d'Esquerra Republicana a Osona-Lluçanès ha presentat aquest dilluns, sota el nom d’Oficina Parlamentària, el nou servei que habilitarà al territori i que té com a objectiu oferir un espai en què tant la ciutadania, a títol individual, com també les empreses, col·lectius, associacions i entitats, puguin fer arribar les seves problemàtiques, propostes i qüestions directament al partit amb les màximes facilitats.

L'Oficina Parlamentària comptarà amb membres d'ERC al territori que tenen representació a institucions com el Parlament de Catalunya, Senat i la Diputació de Barcelona. La secretària general del partit a la comarca, Margarida Feliu, serà l'encarregada d'organitzar i coordinar aquest servei. En roda de premsa, Feliu ha exposat que disposar d'un espai com aquest "servirà per apropar les cambres legislatives als ciutadans de la comarca" i ha remarcat que "era un dels compromisos del partit en les passades eleccions". Amb aquesta aposta, ERC Osona recupera un servei que es va habilitar per última vegada amb Marta Rovira com a diputada al Parlament, però que amb el seu exili a causa de la repressió de l’estat es va deixar d’oferir.

Juntament amb Margarida Feliu, els responsables republicans que encapçalaran aquesta atenció seran la diputada al Parlament, Alba Camps; el senador per ERC, Josep Maria Reniu; el diputat a la Diputació de BCN i president d'ERC Osona, Jordi Fàbrega; i Joan Carles Rodríguez com a representant d’Esquerra Republicana al Consell Comarcal. En tractar-se d'una interlocució directa sense intermediaris amb diputats/es i senadors/es, permetrà traslladar les consultes a les diferents cambres legislatives i institucions, i alhora, agilitzarà el fet de donar una millor resposta.

El servei s'oferirà els dijous, de 16 a 19 h, i l'espai físic on es rebran les visites a títol individual serà el local que Esquerra Republicana disposa a Vic, ubicat a la Ronda Camprodon, 39 baixos. Per poder optar a trobades personalitzades amb els diferents representants, tant de manera presencial com telemàtica, caldrà posar-se en contacte prèviament a través de l'adreça [email protected] per concertar data i hora. Per altra banda, l'Oficina Parlamentària també es desplaçarà pel territori per reunir-se amb entitats, associacions, empreses, col·lectius, etc., i conèixer de primera mà les seves peticions i problemàtiques.

La d’Osona-Lluçanès esdevé la tercera Oficina Parlamentària que el partit republicà posa en marxa a la Catalunya Central. A principis del mes passat va entrar en funcionament la del Berguedà i a mitjans d’octubre ho va fer la del Bages-Moianès. L’obertura de les diverses oficines permetrà una millor coordinació entre el territori i, al mateix temps, afavorirà una millor coordinació entre les diferents cambres legislatives amb l’objectiu d’estar sempre al costat de la gent.