Osona

Montse Boladeres, candidata d'ERC Parts: "Convençuda, amb il·lusió, amb ganes i amb la mateixa voluntat de servir al poble"

Municipals 2023
Aquest passat diumenge, 12 de juny, va tenir lloc la presentació de la candidata d'ERC a l'alcaldia de Prats de Lluçanès, Montse Boladeres i Bach, que va estar acompanyada de la consellera Teresa Jordà i l'alcalde de Moià, Dionís Guiteras. Després d'una passejada pel mercat i comerços locals on la consellera Jordà va poder intercanviar visions amb veïnes i veïns del poble, l'acte de presentació va tenir lloc a la plaça de l'Església a partir de dos quarts d'una del migdia i va ser presentat per Isaac Peraire, alcalde de Prats de Lluçanès entre el 2015 i 2019.

Un cop feta la benvinguda i obertura per part de Peraire, que va agrair l'assistència de tothom, va intervenir Guiteras que va avalar la professionalitat de Boladeres, exposant que "estar al capdavant d'una alcaldia no és anar donant copets a l'esquena, és prendre decisions. Estar al capdavant d'una alcaldia vol dir prendre partit, ser rigorós, persistent. Que la feina es faci." i en aquest sentit va avalar Boladeres com a "la millor candidata".

En el torn de la candidata, Monste Boladeres va assegurar estar "convençuda, amb il·lusió, amb ganes i amb la mateixa voluntat de servir al poble", va desgranar idees, propostes i posicionaments. Cal evitar el desgavell en petites o grans inversions: planificant i pensant si es necessiten, què volem, com i quines funcions els haurem de donar." i va contraposar xifres com per exemple els 460.000 euros que de moment hi ha invertit a Ca l'Andreuet (amb el jardí per acabar i un edifici que encara no sabem per què servirà) en contraposició als 26.000 euros a 3 línies d'ajuts (empreses, ocupació i habitatge) o 11.000 i escaig a entitats i associacions aquest 2022. (Podeu llegir el discurs sencer clicant aquí)

Finalment, va intervenir la consellera Teresa Jordà Roura, que va posar en relleu la importància de la política municipal i d'estar al costat de la gent. I va afegir que "teniu una candidata que estima Prats de Lluçanès i té projecte", exposant que "la Montse ha fet un discurs molt intel·ligent. Per un poble que ella estima, coneix i que té futur". "És evident que passen coses, però hem de fer que en passin moltes més. Cal i volem canviar les coses, i aconseguir un objectiu: que la gent sigui més feliç." Per això, "entre totes i tots, fent-li suport, Prats de Lluçanès tindrà amb la Montse Boladeres la primera alcaldessa de la història".

A l'acte també van assistir l'alcaldessa d'Alpens, Montse Barniol; l'alcalde de Sant Pere de Torelló i president d'ERC Osona, Jordi Fàbrega; la vicepresidenta del Consell Comarcal d'Osona, Margarida Feliu: el senador d'ERC, Josep Maria Reniu; i l'exalcalde de Prats de Lluçanès, Ramon Besora. La presentació va finalitzar amb un tast de productes locals.