Osona

Jo em mobilitzo, tu et mobilitzes, nosaltres ens mobilitzem...

Isaac Peraire i Soler . Secretari de Comunicació i Entorn

La importància d'implicar-se en afers col·lectius és tant gran que no sé trobar l'adjectiu per a definir-ho. Alhora, tenim present allò de que la política ens fa iguals, que la política la fas o te la fan, que cadascun de nosaltres pot fer política i defensar els interessos col·lectius i, evidentment, individuals. A més, en un moment que ens han fet creure que la desafecció política és elevadíssima, hem demostrat que precisament interessos polítics, socials, col·lectius són els que ens fan moure, i ens activen.
Per això, el que hem de reivindicar és la forma de fer política. Superem d'una vegada per totes les actituds retrògrades i prepotents, les que allunyen la ciutadania dels representants polítics (sovint per interès explícit d'aquests últims) i empoderem-nos tots, empoderem la ciutadania. Participem i corresponsabilitzem-nos.
Sigui en forma de marea verda, groga o agafats de les mans, a entitats, partits o institucions, però compromesos i mobilitzats per a construir el nou país que volem, i que necessitem.