País Valencià

ERPV desconvoca la concentració de demà al Puig.

ERPV, 24/10/2020.

La direcció d'Esquerra Republicana ha pres la decisió de suspendre la concentració de demà a les 11h davant l'Ajuntament del Puig. Una decisió presa arran les noves mesures adoptades pel Consell sobre la COVID19. La direcció del partit ha valorat la necessitat de protegir la salut dels assistents davant el risc de contagi que pogueren córrer les persones que hi acudiren demà (al voltant de 200 segons els organitzadors).

El president d'ERPV, Josep Barberà,explica en aquest vídeo els motius de la suspensió de la convocatòria tot recordant que  "el sectarisme de l'ajuntament del PSOE ens havia prohibit, per primera vegada en més de seixanta anys, fer este Aplec" motiu pel qual es va convocar la concentració de protesta davant l'Ajuntament del Puig. Barberà apel·la en el vídeo a la responsabilitat com a motiu per desconvocar-lo i encomana la gent a seguir subscrivint el manifest Salvem l'Aplec que es pot trobar al web aplecdelpuig.org  que roman actiu.