ERC Palafolls

La Calçotada solidària es celebrarà diumenge 3 d'abril

Activitats
14a edició de la Calçotada
L'Associació La Roda de Palafolls, en col·laboració amb ERC Palafolls recupera la 14a edició de la Calçotada republicana, la més important de tota la comarca; després que dos anys de pandèmia impedissin la seva organització durant l'any 2021. Aquesta tindrà lloc diumenge, 3 d'abril, a les 14 h. La data, inicialment prevista per diumenge 20 de març, s'ha modificat a causa de les previsions de pluja tant el diumege 20, com el 27.

Amb més ganes que mai, l'entitat palafollenca ha preparat una edició molt especial de l'esdeveniment, amb un component solidari. Enguany, per cada tiquet que es compri de la calçotada es donarà 1€ que anirà al Fons de Cooperació de Catalunya, en solidaritat amb el poble d'Ucraïna.

Els tiquets es posaran a la venda de manera anticipada durant els dies vinents en els establiments habituals: Carme Fruita i Verdura, i la Papereria Colors i fins el divendres, 1 d'abril.

Els preus seran de 12€ per adults i 8€ pels nens. Els tiquets costaran 2€ més si es compren el mateix dia.

IMPORTANT: Totes aquelles persones que hàgin adquirit un tiquet de la calçotada per diumenge 20, podran fer servir el mateix pel 3 d'abril. Aquelles persones que, pel que sigui, no puguin venir en la nova data fixada poden anar al punt de venda on van adquirir el tiquet i demanar-ne el retorn.

L'Associació La Roda convida a seguir la dinàmica de respecte al medi ambient que s'havia encetat els anys previs a la pandèmia. Per això, es demana a tothom que porti els seus plats i coberts de casa, sinó, se sancionarà amb 2€ més per donar plats i coberts d'un sol ús el mateix dia.

Mots clau
: calçotada erc la roda