Pallejà

Totes les notícies

5a. CANTADA D'HAVANERES

La 5a Cantada d'Havaneres d'enguany serà a càrrec de Les Anxovetes , estem il·lusionades per veure-les el 16 d'octubre a les 21h de 2021 a la sala Pal·ladius #Pallejà

Festa Major d'Estiu. Pallejà 2021

Bona Festa Major: Després d'un any tan complicat tenim moltes ganes de Festa Major, però no podem oblidar-nos que la COVID-19 és present a #Pallejà d'una manera alarmant, hem de ser prudents i responsables. Protegim-nos i extremem les mesures de prevenció:

Muntaya bruta a Pallejà

Avui a Pallejà així tenim la muntanya. Segueix l'incivisme i la manca de respecte. L' Ajuntament hauria d esforçar-se per mantenir els espais comuns nets. Tampoc va bé la permissivitat i cal perseguir a la gent que embruta.

#ViuElRiu

Supervisem que #iuElRiu es faci realitat, que no hi hagi més retards. L'Obra ja està licitada Els treballs, podrien iniciar-se en gener/febrer 2021 Pallejà mereix uns accessos i el condicionament correcte dels camins per gaudir del Riu Llobregat.

Presentació del llibre. "Tornarem a Vèncer"

El pròxim dissabte 3 'octubre de 2020 a les 12 h al Castell de Pallejà es farà la presentació del llibre "Tornarem a Vèncer" (i com ho farem) autors Marta Rovira i Oriol Junqueras. El contingut vol ser la guia cap a la independència, l'únic camí realista i viable per construir la República Catalana. Intervindrà Marc Sanglas, diputat al Parlament de Catalunya.