Parets del Vallès

Ara Parets ERC edita el número 19 del diari informatiu 'Cavall Republicà'

A partir d'aquest dimarts 24 de gener, Ara Parets ERC comença a repartir els 8.000 exemplars del número 19 del diari informatiu de la secció local i del grup municipal.

La publicació de 8 pàgines a tot color conté una àmplia entrevista amb el candidat a l'alcaldia i exalcalde Jordi Seguer on afirma que 'Ens cal ser més forts per tornar a l'alcaldia de Parets'.

Per Seguer, el pròxim 28 de maig tenir la possibilitat de reprendre el canvi i evitar quatre anys més de paràlisi amb el govern des del sempre.

La pàgina 3 del 'Cavall Republicà, conté un article d'opinió que reflexiona sobre el projecte urbanístic del plàtan que porta per títol 'Molta pressa i poca endreça', on Ara Parets ERC es posiciona en contra de la implantació d'una gran superfície comercial en aquests terrenys, a tocar del Barri Antic.

La pàgina 4 fa un resum de la jornada 'Escrivim el futur de Parets', celebrada el passat 12 de novembre, i on es van recollir les propostes que integraran el programa electoral del nostre partit a les eleccions municipals.

També s'informa del nomenament de Kènia Domènech com a secretària nacional de la militància dins de l'executiva del partit, del suport de la secretària general d'ERC, Marta Rovira, al candidat paretà Jordi Seguer o de l'ofrena que la secció local va fer el passat 15 d'octubre amb motiu del 82è aniversari de l'assassinat del President Companys.

Les pàgines 5 i 6 del diari contenen una secció de notícies breus i la 7 fan un repàs de l'activitat, en imatges, del Govern de Carrer, que ha visitat els barris del municipi i ha participat de l'activitat social, cultural i esportiva.