Casal Roc Boronat Poblenou-Besòs

Qui som

Esquerra Republicana del Poblenou-Besòs som la secció local de l'Esquerra Republicana als barris del Poblenou i del Besòs i el Maresme de Barcelona. Lluitem pels nostres barris i per una societat més justa i solidària, sense desigualtats entre les persones i els territoris, des d'un projecte d'esquerres socialdemòcrata, republicà, democràtic i ecologista en defensa dels interessos de les classes populars.

A ERC Poblenou-Besòs ens entenem com una eina al teu servei. Som un espai obert de suport a la ciutadania, el nostre objectiu és ajudar la gent i estem més que contents de col·laborar amb les veïnes, veïns i entitats del barri. Si tens qualsevol suggeriment o aportació, t’animem que contactis amb nosaltres per correu o presencialment. També pots parlar amb nosaltres per telèfon o a través de les xarxes.

Per a compartir idees i tot allò que t’interessi i preocupi, t’esperem al casal cada dilluns no festiu, i els dimarts, dimecres i dijous per la tarda (pots consultar l'horari de sota o l'agenda d'aquest mateix web).

Adreça electrònica: [email protected]
Telèfon: 937975511
Adreça: Espronceda 76, local 1

Horari del Casal Roc Boronat

Tancat per situació COVID-19, adreçeu correu electrònic.

Us hi esperem!
Imatge