Prats de Lluçanès

La Innocentada d'ERC Prats de Lluçanès

La Innocentada d'ERC Prats de Lluçanès, que ens hauria agradat que fos realitat, va ser la programació d'actes destinat al jovent de la població.

El dia 23 de desembre, després que l'Ajuntament de Prats de Lluçanès fes pública la programació de Nadal adaptada a les noves restriccions generades per la sisena onada de la pandèmia de la Covid-19, el grup d'ERC vam fer aquest posicionament: EL JOVENT MEREIX SER ESCOLTAT

El dia 28 de desembre, Sants Innocents, vam publicar un cartell on s'explicava que l'Ajuntament incorpoava activitats pel jovent a la programació de Nadal. Assemblea, concurs de fotos, circuit d'orientació, actuacions musicals, karaoke, un kahoot, etc són algunes de les propostes que s'hi presentaven. Així mateix, s'hi feia menció a no oblidar la salut emocional del jovent.

Amb aquesta acció el grup d'ERC Prats volia i vol reivindicar que s'ha de donar veu al jovent i escoltar-la. I que fer una programació juvenil per Nadal a Prats de Lluçanès era possible, i necessària.