Premià de Mar

Pep Ripollès escollit per unanimitat cap de llista per les eleccions municipals 2023.

• Imatge Esther de Prades
El diumenge 7 de febrer es va celebrar una assemblea extraordinària amb la militància a on el Pep Ripollès i Ballesteros va ser escollit per unanimitat com el candidat d'esquerra republicana a l'alcaldia de Premià de Mar el 2023.

Ademés de l'assistència dels militants es va comptar amb  la presència i suport de Mònica Palacín, diputada al Parlament de Catalunya i portaveu del grup municipal d'ERC a Pineda de Mar, de Josep Pena, president de la comarcal Maresme, i de Rosa Funtané diputada d'ERC a la DIBA, que ens han acompanyat en aquest acte del partit.

En l´assemblea també es va aprovar la Comissió de Campanya Electoral, formada per :
  • ​Cap de campanya - Xavier Duran Calza
  • President secció local - Josep M. Molins i Ballester
  • Representant Jovent Republicà - Roc Monfort Ibáñez
  • Vocalies -Bàrbara Anglí Ritter - Raquel Kandeh Buwaro - Núria Mulet i Albert
Pep Ripollès va declarar assumir amb molt d'orgull el fet de representar ERC a les Eleccions Municipals del 2023 a Premià de Mar, acompanyat per un gran equip de persones excepcionals, preparades per governar i desenvolupar les polítiques republicanes, de les que tan mancat està Premià de Mar. Va afegir que com sempre, es faria amb honestedat i al Costat de la Gent, tal com són.