Premià de Mar

Presentació del nostre candidat a l'alcaldia, Pep Ripollès

• La força d'un gran equip
  • De camí a la Plaça Nova
  • Bàrbara Anglí i Xavi Duran
  • Imatges Esther de Prades
El passat dissabte 1 d'octubre vam fer la presentació del nostre candidat a l'alcaldia de Premià de mar, Pep Ripollès.
Precisament el simbolisme de l'1 d'octubre va ser molt present durant l'acte, aquell dia, fa cinc anys, el Pep hi va participar molt activament i l'esperit que va moure a tots
a fer aquell acte de força popular, de germanor, de lluita compartida i de determinació és l'esperit que vol que esperoni la transformació que Premià de Mar necessita.

Pep Ripollès i el seu equip van reunir a la plaça Nova, a més de militants i simpatitzants, als diputats maresmencs al Parlament Mònica Palacín i Pau Morales i a alcaldes i alcaldables republicans dels pobles veïns, com el Masnou, Teià, Premià de Dalt o Montgat. La consellera de la presidència Laura Vilagrà va voler acompanyar al Pep en un dia tan assenyalat, donant-lo el seu suport i destacant la capacitat del nostre candidat per liderar el canvi de Premià de Mar, un Premià de Mar per tothom, o es pugui viure millor, sense fórmules màgiques, amb un equip entusiasta, amb honestedat i treball.

El president d'ERC Premià de Mar Josep Maria Molins, va donar la benvinguda a tots els presents i els companys Bàrbara Anglí i Xavier Duran van presentar l'acte, fent un resum de la feina feta pel grup municipal i donant pas a la intervenció del Pep i el seu projecte pel poble. A l'escenari el van acompanyar els regidors i regidora del grup municipal.
Com a colofó final va pujar a l'escenari un gran nombre d'integrants de l'equip que acompanya al nostre candidat en el seu compromís de transformació de Premià de Mar.

Pep, l´alcalde de la gent!
Fem-ho possible!!