Puigcerdà

2020-04-20 Ple ordinari
El passat dia 20 d’abril de 2020, a les 21h, per videoconferència (zoom), va tenir lloc el plenari ordinari telemàtic  del Consistori del municipi de Puigcerdà.

Els eixos principals tractats en el ple van ser  el Feminisme, Governació i  les Finances del nostre territori.

A continuació us presentem un resum en format pdf des d’Esquerra Republicana – Acord Municipal els acords arribats amb Ajuntament de Puigcerdà després d’intervenció apel·latives i/o referencials dels nostres regidors i regidores.

En cas de reviure el ple en directe adjuntem el següent link   https://www.youtube.com/watch?v=_RD2BVwWfoU&feature=youtu.be

Finalment acabem aquest resum, com a puigcerdanencs que som, n’estem enormement orgullosos del teixit associatiu del que fa gala el nostre poble. Com no pot ser d’una altra manera, el nostre més gran agraïment i reconeixement per a totes aquelles persones, entitats i empreses que han aportat el seu granet de sorra en aquest sentit, però menció especial a les entitats que han decidit cedir el que encara no han rebut en forma de subvenció anual pel seu funcionament. Sens dubte, totes les aportacions són importants, però creiem que qui renuncia a allò que no té en benefici de tots, és encara molt més lloable. A tots, moltíssimes gràcies.

Grup Municipal d’Esquerra Republicana – Acord Municipal