Ripoll

Estar de Sort

Mirant enrera els quatre anys que hem passat me n’adono de la sort que he tingut de formar part d’aquest Equip de Govern. Unes persones treballadores, implicades i honestes amb les que he tingut la immensa sort de compartir les ganes de pencar pel poble que tots tenim dintre.
Han treballat molt bé perquè Ripoll sigui capital de comarca i un referent no només al nostre territori, sinó també a tot Catalunya.
La Vila ha estat de sort de poder tenir aquest Equip de persones que en moments molt difícils han estat capaços de portar a terme la transformació de Ripoll més positiva i profunda de les darreres dècades. El temps, com sempre, dóna i treu raons; la història ens ho dirà.
Companys com l’Eudald Casas, honest com ningú, amb una llei de barris que ha remodelat de cap a peus el centre de Ripoll. La Casilda ha revolucionat, com ja va ser capaç de fer-ho amb la Fundació MAP, l’atenció a les persones. Sempre hi haurà un abans i un després del seu pas per l’ajuntament. En Ramon Prat liderant l’any Oliba, i a qui sempre li quedarà “la joia de la corona” : poder inaugurar el Museu Etnogràfic. Ha posat també la primera pedra de Ripoll com a Capital de la Cultura Catalana, sempre des de l’ombra sense cap interès per les fotos. L’Àngel Ferrer que ha fet de Ripoll un autèntic jardí, amb un tarannà incansable, autèntic escoltador de tots els vilatans. Ha aconseguit que sigui tot el poble on es vegi reflectit el seu treball.
I tot això, capitanejat per la Teresa Jordà que ha sabut guiar i canalitzar cadascun dels projectes. Ella ha buscat i trobat els recursos necessaris per a que es duguessin a terme.
És per tot això que em considero tan afortunat de ser una part de tot i d’estar al capdavant de la regidoria d’esports i comerç on també he procurat esforçar-me amb honestedat i dedicació.
I crec profundament que Ripoll també ha estat de sort i voldrà continuar bategant amb nosaltres. Un batec de Vila, de poble, per tirar endavant sense defallir.

Ramon Serra i Vila
Regidor d’Esports i Comerç de l’ajuntament de Ripoll