Ripoll

RIPOLL AL COR.

Ramon Prat

La vida és un camí llarg, ple de viaranys i encreuaments a triar. Enguany per a mi finalitza una trajectòria de 8 anys a l’ajuntament de la nostra estimada Vila. Voldria, al deixar enrere aquest trajecte, acomiadar-me de tots. Primerament agrair l’oportunitat que em va brindar la Teresa Jordà, excel.lent persona i millor alcaldessa, per poder tenir el goig i l’honor de ser regidor de cultura i turisme, primer tinent d’alcalde durant quatre anys i regidor de cultura durant els últims! També agrair al partit que m’ho va permetre ERC i sobretot als companys i companyes dels dos mandats. Quina gran sort la meva de sortir de la Casa de la Vila amb uns nous amics, alguns d’ells estic segur que ja ho seran sempre més, dels de debò que pots comptar amb ells o elles per tot. He tingut la gran ocasió de servir Ripoll, representant-lo en llocs prestigiosos i treballar perquè la vida en el camp cultural i turístic fos cada dia millor.
La política és una senyora capriciosa i difícil, té moments de tot, però per sobre està l’agraïment i estima a unes cases i uns carrers que m’han vist nàixer i a la seva gent. M’ha donat l’oportunitat d’inaugurar la nova biblioteca Lambert Mata, el flamant Museu Etnogràfic després d’estar 10 anys adormit, els locals dedicats a les arts escèniques i plàstiques annexes a la biblioteca, canviar les butaques del Comtal i dotar-lo d’equipament de so i de llums com mai havia tingut, estar al capdavant de l’any Oliba d’on va sortir la idea de que Ripoll fos Capital de la Cultura Catalana que hem aconseguit pel 2013 i que el nostre monestir, amb la portalada única, sigui proposat com a Patrimoni de la Humanitat i un llarg etc...
També vull tenir paraules pel treball i el lliurament observat per tots els companys de Govern on tots i cada un davant de la seva regidoria ha demostrat una dedicació i honradesa exemplar. També un agraïment per l’oposició que ha fet la seva feina de la millor manera que ha cregut convenient, sota el seu punt de vista, per engrandir i millorar la nostra estimada Vila.
Però el millor de tot ha estat el contacte i relació amb els vilatans i vilatanes, poder escoltar els sug·geriments, les idees i també les crítiques i intentar copsar-les per millorar o rectificar. La Vila som tots, tots hi cabem i entre tots l’hem de tirar endavant.
Aprofito per agrair i encoratjar totes les persones demòcrates que tenen el valor de presentar-se a una llista per les properes eleccions. És d’agrair que en el temps que corren on les hores són or hi hagi encara gent disposada a invertir-ne pel poble!
I com que el lema d’ERC és Ripoll batega acabo amb el cor bategant, com sempre ha fet, per la Comtal Vila de Ripoll. Sempre bategaré amb tu i per a tu!!
Ramon Prat i Godayol
Encara regidor de Cultura.