Ripoll

Nota d’agraïment a Ripoll

Àngel Ferrer

Qualsevol projecte, activitat, obra, etc. du adjuntes un seguit de connotacions a nivell mediambiental, mostra de transversalitat, que cal contemplar, entendre i atendre. Tant conceptuals i legals, respectant les directives, les lleis, els decrets, les ordenances… com de valors i de sensibilitats en vers les persones i el territori que a voltes no es poden assumir en la seva totalitat. Tanmateix, i en general, no tinc cap mena de dubte que en tot allò que s’ha desenvolupat i dut a terme des de l’Ajuntament de Ripoll els darrers quatre anys, hi ha hagut la voluntat de fer-ho de la millor forma possible, i així cal entendre-ho. En qualsevol cas, malgrat qüestions puntuals, us ben asseguro que han estat quatre anys de treball intens i engrescador, dur i constant, però sobretot, agraït i ple.

Ple d’orgull i de satisfacció d’haver estat regidor de Ripoll, sabedor que aquest Ajuntament ha estat, principalment i prioritària, un Ajuntament emprenedor, innovador i respectuós en vers Ripoll i els ripollesos i ripolleses, i que a tota hora ha estat compromès, responsable, eficient i eficaç. També treballador i voluntariós i alhora humil però valent.

És per això que voldria donar les gràcies més sinceres a totes les persones que em vàreu oferir fer possible de col·laborar amb i per Ripoll i a les persones que heu participat i cooperat en aquest canvi tan necessari per a fer una vila molt i molt millor del que havia estat fa uns anys. A tot el personal de l’Ajuntament de Ripoll, a les persones d’administració, dels serveis tècnics, a les brigades d’obres, de neteja, de festes, als gestors de parcs i jardins, a Somasrsa, als regidors i regidores de l’anterior mandat, als de l’oposició i a tot el conjunt de persones vinculades directament o indirecta amb la gestió de serveis de la Casa de la Vila, igualment, a totes les entitats, associacions, clubs, organismes, etc. que heu esmerçat esforços de forma voluntària i altruista en ajudar a fer paleses aquestes millores tan positives i necessàries. En especial, vull agrair a l’actual Equip de Govern de l’Ajuntament de Ripoll el fet d’haver-me recolzat en moltes de les meves propostes, d’haver-me perdonat les meves emprenyades, d’haver-me ajudat en moments difícils, d’haver après de tots vosaltres molt més del que em podia imaginar, d’haver trobat més amistat i suport del que podia haver esperat. Gràcies.

Agraeixo de tot cor la confiança dels companys de l’equip de govern i de qui ha dut el pes i les regnes d’aquesta casa: la Teresa. Desitjo, i tinc la certesa que així serà, que la Teresa serà de nou i en breu, la nostra alcaldessa i penso que n’és mereixedora per moltes raons; no tan sols per un vot de consideració i respecte, no tan sols per un vot de confiança i simpatia, no tan sols per un vot de professionalitat i constància, no tan sols per un vot de valentia i emprenedoria, no tan sols per un vot d’inteligència i lideratge, no tan sols per un vot de proximitat i atenció… sinó més, molt més, per un vot d’agraïment. No entendria que els ripollesos i ripolleses, pensin com pensin políticament parlant, no dipositessin el seu vot d’agraïment a la seva i nostra candidatura el proper 22 de maig.

Àngel Ferrer i Mora
Ripoll