Riudoms

Suport a les entitats

Un dels punts destacats del Pla del govern municipal per aquest mandat era destinar un treballador municipal per donar suport i assessorar les entitats en la seva relació amb l’administració.

Com que no tenim constància que s’hagi avançat massa en aquest tema, al Ple de la setmana passada vam fer les següents preguntes al govern:

-Quin balanç fan d’aquesta mesura?
-Quin volum d’accions ha fet aquest treballador?
-El govern considera que la majoria d’entitats de Riudoms coneixen aquesta figura i hi han tingut una relació habitual?

També sobre entitats: un dels compromisos dels diversos partits en les últimes eleccions va ser trobar una manera de difondre les activitats de les entitats a través dels canals de comunicació de l’Ajuntament, però no sabem gairebé res del que ha fet el govern per aconseguir-ho. El març passat, ja vam preguntar per aquest tema i el govern va explicar que s’havien fet reunions amb totes les entitats i que quedava pendent una última reunió per traslladar les decisions. Com que no en tenim novetats, vam tornar-ho a preguntar:

-Quines decisions s’han près? En què consisitiran?
-I quan es posaran en marxa?

El govern municipal no va respondre cap qüestió i ho haurà de fer al Ple del juliol que ve.