Riudoms

La feina d’Esquerra per garantir 300.000 € per Riudoms

Des d’Esquerra hem treballat els darrers mesos per garantir més de 300.000 € per Riudoms provinents de la Diputació i la Generalitat. Són uns diners que van destinats a la reforma del segon pis de les Escoles Velles, on s’hi farà un espai de dinamització econòmica. Ens expliquem:

1. Aquesta reforma es paga sobretot amb diners provinents de dues subvencions: una de la Diputació de Tarragona (213.439 €) i una altra de la Conselleria de Presidència de Generalitat (93.176 €), dues institucions presidides per Esquerra.

2. Per cobrar aquestes subvencions cal fer les obres dins unes dates i terminis concrets.

3. Davant la forta pujada de preus de materials de construcció, l’empresa que havia de fer la reforma del segon pis de les Escoles Velles va argumentar que no li sortien els números i que, finalment, no faria les obres.

4. Això va obligar l’Ajuntament de Riudoms a tornar a licitar les obres, cosa que ja s’ha fet.

5. El problema és que tot plegat endarreria els terminis previstos i, per tant, no es podria cobrar cap de les dues subvencions.

6. Tenint en compte que tant la Diputació com la Conselleria de Presidència estan presidides per Esquerra, nosaltres des d’Esquerra Riudoms no ens podíem quedar de braços plegats. Per això, els darrers mesos, el Ricard Gili ha fet diverses gestions amb els companys que tenim al capdavant de la Diputació i de la Conselleria de Presidència. A les fotos podeu veure els regidors d’Esquerra Riudoms amb la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, en una visita al nostre poble. I també una trobada del Ricard Gili amb el director de la Conselleria de Presidència al Camp de Tarragona, Àngel Cortadelles.

7. Ens consta que el govern municipal de Riudoms també ha fet gestions amb el mateix objectiu: salvar les subvencions pel nostre poble. És el que tocava i és d’agrair. De fet, una situació similar s’ha viscut amb les obres d’altres municipis catalans afectats per l’increment de preus.

8. Finalment, tant la Diputació com la Conselleria de Presidència de la Generalitat han allargat els terminis per poder tenir fetes les obres. Per tant, tot ha acabat bé.

9. En definitiva, l’equip d’Esquerra Riudoms hem fet el que fem sempre: arromangar-nos i treballar en benefici de Riudoms.

10. Estem al servei de Riudoms!