Roda de Ter i el Cabrerès

Les inversions demanades a la Diputació de Barcelona per l'equip de govern per aquesta legislatura no són les adequades ni les prioritàries per Roda

Aquesta setmana, s'ha repartit casa per casa el primer Full Informatiu del Grup Municipal ERC Roda de Ter. A partir d'ara, a més a més del butlletí anual, des del grup municipal s'editarà el "Full Informatiu" per temes més concrets.

En aquest primer, s'explica el posicionament del grup sobre les prioritats d'inversió que l'equip de govern ha presentat a la Diputació de Barcelona i les nostres propostes d'inversions. Totes aquestes obres condicionaran el model de poble que volem i la nostra manera de viure-hi, per la qual cosa cal que responguin a les necessitats que de debò tenim tots els rodencs i rodenques. Entenem que les prioritats marcades per l'equip de govern per aquesta legislatura no són les adequades ni les prioritàries per Roda.

Us podeu descarregar el butlletí amb les nostres propostes d'inversions a: http://locals.esquerra.cat/documents/butlletins/rodater-fulletobaixares.pdf