Roda de Ter i el Cabrerès

Participem, decidim, avancem

Des de la primera vegada que Esquerra es va presentar a Roda de Ter hi ha hagut molts homes i dones que hem treballat per fer possible un projecte municipal sòlid i esperançador. Les persones hem anat canviant però en tots els programes proposats sempre hi ha hagut la voluntat de fer polítiques d’esquerra, amb la participació de tothom i amb l’objectiu de construir la República Catalana des del municipalisme.
Esquerra Republicana, ara també amb la gent de Roda Republicana, té un projecte sòlid, realista i valent per avançar cap a un poble on les persones més necessitades se sentin ateses i acollides, on la cultura i l’esport fomentin el creixement personal i la cohesió social, on es promogui l’esperit crític i es garanteixin espais de gaudi i d’entreteniment per a totes les edats. Un projecte en què la proximitat amb els veïns i veïnes permeti una comunicació més fluïda, transparent i enriquidora.

Optem decididament per ajudar a aixecar la persiana del comerç local cada dia, per impulsar mesures que incentivin la petita i mitjana empresa, per ajudar els emprenedors i promocionar l’art i els referents artístics propis.

Ara tenim l’oportunitat de mirar amb esperit crític i constructiu el poble en què vivim. És el moment d’aturar-nos i imaginar com és el poble que somiem, de tornar a sentir la força del primer d’octubre. Ara és el moment de les polítiques valentes i la gestió eficaç que permetin que Roda millori per a tothom. Així, des dels municipis farem un país millor, on els presos, preses, exiliats i exiliades polítics siguin alliberats.

Ara és el moment de participar, decidir i avançar cap a un poble de Roda més lliure i més republicà.

Us presentem l'equip de persones que formen la candidatura Esquerra Republicana-Roda Republicana-AM

1 Roger Corominas i Berloso
2 Núria Arrebola i Gómez Independent