Roda de Ter i el Cabrerès

Participem, decidim, avancem. Programa electoral

El programa electoral d’ERC-Roda Republicana per a la legislatura 2019-2024 és fruit de l’anàlisi, la reflexió conjunta i el treball participatiu de moltes persones que han col·laborat des de fa molts mesos en l’elaboració de les propostes que es recullen en aquest document. Molts rodencs i rodenques ens heu fet arribar les vostres opinions per diferents canals -emplenant l’enquesta, o assistint a les reunions que hem fet amb associacions i entitats-, i també un bon grup vam
començar a trobar-nos, fa quasi un any, per iniciar el procés participatiu que està il·lusionant a molta gent i que hem anomenat Roda Republicana. Tot aquest treball, sumat a l’experiència del grup municipal d’Esquerra en el consistori, ha estat l’origen de les propostes que recollim en aquest programa.

Pensem i sentim que la política municipal ha de ser la més propera als interessos dels ciutadans i ciutadanes, i creiem que si ERC-Roda Republicana governa durant els propers quatre anys podrem fer valdre aquesta proximitat per fer de Roda de ter un poble millor.

Podeu consultar el programa sencer a: http://locals.esquerra.cat/documents/arxius/roda-republicana-programa.pdf