Roses

ERC presenta les propostes per a les ordenances fiscals del 2017

Aquest matí hem presentat les nostres propostes per les ordenances fiscals del 2017:

- Mantenir les bonificacions socials en tots els tributs i vinculat-les a la renda per tal de fer-les progressives. En definitiva, utilitzar la capacitat fiscal de l'Ajuntament per introduir criteris que permetin avançar cap a una major cohesió social dels seus veïns.

- Premiar les inversions privades per avançat cap a la sostenibilitat. Bonificant taxes d'obres, activitats i construccions per adaptació d'equipament per eficiència energètica més enllà de les exigències legals. També per aquells que utilitzen o produeixin energia a partir d’instal∙lacions per l’aprofitament d’energies renovables o sistemes de cogeneració. Paral·lelament, eliminar les bonificacions als vehicles no històrics que més contaminen.

- Incentivar l'obertura de comerços que aportin valor afegit i la revitalització de l'espai públic en temporada baixa. Bonificar obertura d’activitats per societats tipus cooperativa o de negocis artesanals. També Augmentar bonificació per mantenir la terrassa durant tot l'any.