Sabadell

ERC Sabadell amb els treballadors de Panrico

Ahir a la tarda, el candidat a les properes eleccions municipals d’ERC Sabadell, Juli Fernàndez, acompanyat del Diputat al Parlament de Catalunya, Marc Sanglas, i membres del partit a la ciutat, van assistir a la marxa de suport als treballadors i treballadores de Panrico, que des de fa més de 7 mesos reivindiquen que s’aturi l’ERO que vol deixar a centenars de persones sense feina.
Juli Fernàndez i Marc Sanglas van poder dialogar amb membres del comitè d’empresa i van reiterar el suport de la nostra formació a les seves peticions, així com vam poder recollir les seves preocupacions.
Des d’ERC Sabadell reclamem  a l’empresa que flexibilitzi la seva posició i retiri l’ERTE presentat per tal de poder reprendre el diàleg i la negociació amb els treballadors i treballadores. De la mateixa manera, instem a la Generalitat a fer tot el possible de cara que el proper dimarts hi hagi una solució que garanteixi la dignitats de tots i totes i garanteixi la viabilitat de l’empresa, que no ha estat mai compromesa.  ERC Sabadell seguirà al costat de les reivindicacions dels i les treballadores fins al final.