Sabadell

Ens trobarem a un quart de cinc a l’estació de Renfe Centre.

ERC Sabadell anima a tots i totes les sabadellenques a assistir aquest dissabte a la manifestació que ha organitzat Som  Escola i que busca refermar el suport a l’escola catalana i el model de cohesió social i nacional que aquest representa. Convidem a tots els ciutadans i ciutadanes de Sabadell que vulguin participar, a trobar-nos a un quart de cinc a l’estació de Renfe Centre, i anar plegats, a la manifestació que tindrà lloc a les 18h a Barcelona. I els animem a portar capgrossos d’elaboració pròpia per reivindicar de forma festiva la necessitat de garantir la continuïtat del model d’immersió lingüística.
Juli Fernàndez, candidat a l’alcaldia de Sabadell  recorda que el model d’immersió és un model pedagògic d’èxit, que assegura el coneixement i domini del català i del castellà i ha permès que tots i totes les ciutadanes del nostre País tinguem les mateixes oportunitats, ha estat la principal eina de cohesió social. L’atac que esta patint aquest model és totalment polític, no té cap argument científic pedagògic, i respon a la voluntat política d’esquerdar la nostra societat. Desgraciadament a la nostra ciutat en patim la prova, ja que la imposició del canvi de model lingüístic a l’escola Sant Josep de Sabadell és fruit de la denúncia d’una regidora del Partit Popular de la ciutat. Des d’ERC Sabadell volem reiterar més que mai,  el suport a la comunitat educativa de l’Escola Sant Josep de Sabadell. I seguir reclamant fermesa al Departament d’Ensenyament en defensa de l’actual model i que posi a l’abast de les direccions del centre,  les eines necessàries per tal de seguir aplicant el model d’ensenyament actual.
Animem doncs a tota la ciutadania de Sabadell a participar a la convocatòria de SOM ESCOLA del proper dissabte 14 de juny en suport d’una escola catalana en llengua i continguts i que no separi els infants i joves per raons lingüístiques i que sigui una eina per aconseguir una societat cohesionada, democràtica i lliure.