Sabadell

La moció aprovada és u npas endavant ara s'ha de complir

Ahir al vespre rel candidat a l'alcaldia de Sabadell, Juli Fernàndez, el Diputat Marc Sanglas, el president d'ERC Sabadell, Xavier Guerrero, i el Secretari de Política municipal Santi Valls, van mantenir una reunió amb la Comissió de les entitats del Parc del Nord per tal d'analitzar la situació en què es troba el Parc del Nord. Els republicans un cop coneguda la situació per part dels veïns, en què van mostrar el seu malestar pèl menysteniment i intents d'engany per part de l'ajuntament, vam visitar les acumulacions de terra que es troben des de fa mesos en l'espai del Parc.

Desprès d'un breu recorregut on el diputat i l'alcaldable van poder constatar els fets que des de la Comissió Parc Nord s'han anat denunciant, els integrants del partit han assegurat que faran vetllaran pel compliment de la moció aprovada per unanimitat pel ple de l'ajuntament i que des del Parlament endegaran iniciatives per tal de garantir-la.
"El què es pretenia fer deixant les terres a aquest espai no respecta per res el projecte aprovat de Parc, a més a més és incongruent amb els nivells de cota dels voltants, el Pavelló del Nord quedaria semienterrat" també va qüestionar que les aquest abocament de terres tingués cap permís i que surt de l'àmbit administratiu de l'obra".
ERC es compromet a estar al costat dels veïns per tal de recuperar l'espai tal i com era abans de l'abocament i treballarem per tal d'executar el projecte consensuat. El diputat Marc Sanglas va sentenciar "No hi ha excuses, cal traslladar les terres el més aviat possible. És el millor per tothom".