Sabadell

En un tuit emès ahir comparava imatges del nazisme i la V

El portaveu del PP a l'ajuntament de Sabadell ha publicat un Tuit des del seu perfil on equipara nazisme i la V celebrada ahir. Un fet que des del partit considerem vergonyós i inadmissible. Podem tenir opinions polítiques contraposades però no podem permetre que s'equipari el procés català que és integrador, inclusiu i que es basa en la cohesió social del nostre poble amb el nazisme.
Juli Fernàndez ha declarat que “La gent que ahir es manifestava a Barcelona el què desitja és poder expressar-se democràticament i que ho faci tothom, que ho facin els que volen votar Sí i els que volen votar No i això és totalment antagònic al nazisme”.
Des d’ERC Sabadell presentarem en els propers dies una denúncia per l’equiparació amb el nazisme de la V feta pel portaveu popular. De la mateixa manera, des d’Esquerra volem obrir aquesta denúncia a la resta de la població que pensi el mateix,  i esperem que s’hi sumi l’ajuntament i la resta de partits i entitats que ho desitgin.
Esperem que Esteban Gesa reflexioni i ofereixi públicament les seves disculpes i rectificació a tanta i tanta gent que comparteix aquest procés. Des d’ERC Sabadell creiem que aquest fet el desqualifica per qualsevol activitat política pública.