Sabadell

Les JERC Sabadell despleguen una pancarta de suport: “el 9-N votarem”

Aquest matí el Ple de Sabadell ha realitzat una sessió extraordinària amb un únic punt del dia: aprovar la moció en favor del 9-N. La moció ha aconseguit ser aprovada amb els vots favorables de tots els grups municipals excepte l’abstenció del PSC i els dos vots contraris del PP. El candidat a l’alcaldia d’ERC Sabadell, Juli Fernàndez, ha valorat positivament l’aprovació d’aquesta moció, que considera que “El ple de l’ajuntament de Sabadell es posi al costat del 9n és la conseqüència d’un canvi profund que s’ha donat al nostre País i ala nostra ciutat: aquells que creiem que cal votar som una majoria molt àmplia”. I ha continuat.
Actualment més de 866 municipis han fet costat al clam popular per decidir el futur de Catalunya a través d’una consulta. En aquest sentit, Fernàndez , demana a l’alcalde, Joan Carles Sánchez,  que “participi a l’acte institucional de suport del municipalisme al 9N, el proper 4 d’octubre, representant la ciutat de Sabadell, fent costat al 9N”. En aquest sentit, des d’ERC Sabadell esperem que l’alcalde Sánchez faci complir aquesta moció en tots els seus punts i no la deixi de banda, com ha succeït reiterades ocasions.
Des d’ERC seguim treballant per aconseguir la majoria necessària el 9N per construir un Nou País i posem la nostra estructura i els militants del partit a disposició de la campanya unitària Ara és l’Hora, liderada per Òmnium i ANC (Sabadell per la Independència) i demanem als i les sabadellenques que siguin voluntàries de la campanya per tal que siguem encara més majoria”. I Ha conclòs amb un “El 9N: votarem, Convencerem i Guanyarem”.

Les JERC Sabadell ratifiquen que votarem amb una pancarta durant el Ple

Les JERC Sabadell han participat del Ple extraordinari mostrant una pancarta on es podia llegir “el 9-N votarem”, en referència a la intenció del govern de l’Estat a vetar tota possibilitat de votar. La candidata jove, Laia Girós, ha explicat que “el pacte constitucional està esgotat, especialment per a la nostra generació, que ni tan sols l’ha pogut votar. Cal, per tant, que tinguem l’oportunitat de poder decidir el nostre estatus polític.”. Per aquest motiu, mentre el regidor del Partit Popular realitzava la seva intervenció, on ha reiterat la posició del seu partit de no voler deixar-nos votar, l’organització ha mostrat la pancarta. Girós creu que “aquest missatge busca refermar la posició del jovent davant la voluntat de votar. Votarem perquè és un dels pilars fonamentals de la democràcia, i cap llei ens pot obligar a no fer-ho. Votarem sí o sí i ho farem, per primera vegada, des dels 16 anys. El 9-N és una oportunitat que no podem deixar perdre per construir un nou país que no ens exclogui” ha conclòs.