Sabadell

Juli Fernàndez: “ El Govern ha d’ atendre les exigències dels col•lectius representats en aquesta Plataforma”

Des de primera hora de dimecres, diversos col·lectius van iniciar a l’Hospital Parc Taulí una série d'accions  amb l’objectiu de denunciar la situació de col·lapse de les urgències i aconseguir una sèrie de millores. Des d’ERC Sabadell, com a membres de la Plataforma que agrupa tots aquests col·lectius (Col·lectius en Defensa de les Urgències de l’Hospital Tauli-CODUT), reafirmem el nostre compromís per aconseguir una millora substancial de la sanitat pública a la ciutat i a la comarca.

Juli Fernàndez, candidat a l’alcaldia per ERC Sabadell, ha explicat que la situació de les urgències del Parc Taulí no és sostenible: “El Parc Taulí dóna cobertura a bona part de la comarca, de manera que les urgències han de tenir capacitat d’absorbir la gent que necessiti d’atenció mèdica immediata, una cosa que actualment no s’està realitzant amb els mínims desitjables”.

La situació de la sanitat al Vallès Occidental és crítica com a conseqüència d’una situació econòmica imposada pel Govern Central i que no garanteix els principis bàsics. Tot i això, des d’ERC Sabadell creiem que hi ha un marge de millora que passa per atendre les demandes recollides: “Demanem a la Generalitat de Catalunya que escolti la ciutadania i atengui les exigències dels col·lectius representats en aquesta Plataforma, tal com ho va fer anteriorment amb el Col·lectiu en Defensa de la Sanitat i que va permetre reobrir bona part dels CAPS de la ciutat durant els mesos d’estiu”.  El nostre grup Parlamentari demanarà al Govern que doni resposta a  les propostes del CODUT per tal que les urgències a l’Hospital Taulí millorin i es dignifiquin.