Salou

NO GUANYEM PER ENSURTS.

No es d’ara, fa ja anys que el grup municipal d’ERC a l’Ajuntament de Salou, a fet saber reiteradament a la regidoria corresponent els ensurts que provoca a la ciutadania el creuar alguns dels passos de vianants si tenen aparcats vehicles mes grans que un turisme just davant del pas de vianants.
Naturalment, no consta a les estadístiques el nombre d’ensurts que aquesta forma d’aparcament provoca a la ciutadania i els nostres visitants; visitants que provenen alguns de pobles i ciutats que ja han regulat d’alguna manera aquesta deficiència que presenta Salou i no s’expliquen com pot ser que la Capital de la Costa Daura encara no tingui solucions pel problema.

Un exemple de com de malament s’ha fet, recientment, a la nova parada de taxis de Via Roma, tenen la parada permesa fins a tocar el pas de vianants, i per tant, aparquen taxis grans i furgonetes amb llicencia de taxi: el resultat ja el podeu imaginar.
El vehicle que transita a l’alçada del pas de vianants no veu si hi ha o no vianants creuant el pas.
Una solució de tantes, seria crear unes places per aparcament de motos, que si permeten la visibilitat del pas de vianants i ADÉU   ENSURTS.