Sant Adrià de Besòs

ERC Sant Adrià reelegeix en Rubèn Arenas com a cap de llista a les municipals del 2023

En Rubèn Arenas fent el discurs de presentació
Els republicans van proclamar Rubèn Arenas candidat d’Esquerra Republicana Sant Adrià per a les eleccions municipals que se celebraran el proper 28 de maig del 2023.

El passat divendres 10 de juny els militants i amics d’ERC Sant Adrià van celebrar l’assemblea d’elecció de cap de llista per a les eleccions municipals del proper any. Com a possible candidat es presentava en Rubèn Arenas i Garcia, qui ha estat candidat les dues anterior ocasions.

En el seu discurs de presentació Arenas va remarcar la feina feta durant els darrers anys, i com l’esforç i treball de la secció local a Sant Adrià s’havia vist recompensat amb uns resultats més que bons a les passades eleccions, on van passar de 2 a 5 regidors, essent la segona força més votada de la ciutat. “Que ningú no posi en dubte la feina que fem, i que estem més que preparats per fer el següent pas, però per això cal més confiança i continuar fent feina. Hem arribat més lluny que mai i no tenim sostre”, deia el ja alcaldable.

La cloenda va anar a càrrec del diputat Gabriel Rufián, qui va remarcar la necessitat de guanyar en ciutats com Sant Adrià, i qui va expressar el seu suport pel candidat escollit. La jornada va finalitzar amb un sopar de germanor.