Sant Adrià de Besòs

Jovent Republicà Sant Adrià reclama un habitatge digne amb el diputat Pau Morales

Les Joventuts d’Esquerra Republicana de Sant Adrià de Besòs van realitzar una xerrada-acte sobre la necessitat d’un habitatge digne garantit.

El passat dimarts 21 de juny, Jovent Republicà Sant Adrià va realitzar una xerrada-acte al nou Centre Republicà Adrianenc (C/ Josep Royo, 21) per parlar sobre l’accés i manteniment a l’habitatge digne i l’emancipació juvenil. L’acte va comptar amb la presència del diputat Pau Morales.

Com a representant del Jovent Republicà, el militant Cesc Soriano va explicar la feina que s’havia anat fent des de les joventuts durant els tres anys de legislatura en matèria d’habitatge, centrant-se en la moció presentada l’any 2021, a la qual conjuntament amb ERC, es demanava la garantia d’un habitatge digne per al jovent adrianenc.

Al seu torn, el diputat Pau Morales va detallar la feina d’Esquerra Republicana al Parlament i especialment la llei antidesnonaments aprovada al febrer d’enguany i de la qual va ser redactor, que pretenia aturar l’emergència habitacional.

Tot seguit es va crear un espai de debat entre els amics i militants assistents sobre com millorar el tema de l’habitatge, ja sigui a la ciutat com a territori nacional, donat que és un tema essencial per a la ciutadania.