Sant Adrià de Besòs

ERC Sant Adrià obre el seu despatx amb plena normalitat el 6D

Els regidors Rubèn i Antoni atenen els ciutadans al despatx
Els regidors han anat a treballar al seu despatx a la sisena planta de l’Ajuntament sense cap contratemps i amb normalitat. Diversos ciutadans s’han apropat a l’oficina del grup municipal per reunir-se amb els regidors.

L’accés es feia per la porta lateral del carrer Velázquez i l’edifici era buit. Aquestes han estat les singularitats de la jornada, que per als regidors d’Esquerra Republicana de Catalunya a Sant Adrià de Besòs ha transcorregut com un dia de feina habitual al servei dels ciutadans.

El fet que el dimarts 6 de desembre fos festiu a molts llocs del país ha facilitat que els dos regidors d’Esquerra a Sant Adrià s’hagin pogut deslliurar de les seves obligacions laborals fora de l’ajuntament per dedicar la jornada completa a la seva tasca de regidors.

Rubèn Arenas i Antoni Vélez van aprofitar el matí per treballar al despatx que el grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya té a l’ajuntament de Sant Adrià de Besòs, i s’han reunit amb diversos ciutadans que s’han apropat a l’oficina del grup per trobar-se amb els regidors i transmetre les seves inquietuds i queixes sobre la ciutat.

Rubèn Arenas, portaveu del grup municipal, ha volgut agrair la confiança dels ciutadans que s’han apropat al consistori: “Molta gent es pensa que la tasca de regidor és votar i fer discursos al ple, però la tasca real és trepitjar carrer i atendre persones com les que avui han vingut al despatx”.

Per la seva banda, Antoni Vélez ha destacat la importància del fet que per primera vegada el 6D hi hagi hagut activitat a l’Ajuntament de Sant Adrià. En una sèrie de tuits publicats durant el mateix dimarts ha destacat el canvi de mentalitat a l’àrea metropolitana, que la independència és una solució per als problemes reals de les persones, i que aquest nou paradigma comença a fer-se evident.