Sant Adrià de Besòs

Un compromís personal, un compromís de ciutat

Rubèn Arenas, candidat a l'Alcaldia
santadrià

Divendres vaig posar fi a una etapa laboral. Agafo una excedència de sis mesos a la feina perquè Sant Adrià necessita un canvi, un canvi profund, i vull abocar tots els meus esforços i tot el meu temps a fer possible aquest canvi. Penso que ERC ha de ser la força que impulsi aquest canvi i ens proposem treure els millors resultats que mai no hem tret en unes eleccions municipals.

En aquests quatre anys la feina de regidor a l’oposició ha estat molt dura. He d’agrair molt al company regidor Antoni Vélez el seu suport incondicional i la seva implicació, perquè conjuntament ens hem esforçat molt per donar la millor versió del partit a la ciutat i també a l’Ajuntament.

Ara, agafo el compromís que m’han atorgat unànimament els companys d’ERC a Sant Adrià de tornar a encapçalar la candidatura i els el retorno amb la màxima implicació possible.
No ha estat una decisió fàcil perquè posa en risc el meu futur laboral i va a costa dels estalvis de la meva dona i dels meus, però l’objectiu de canviar la ciutat i de fer-la molt millor s’ho mereix. I com totes les decisions importants, ha estat molt meditada i, sobretot, passada pel sedàs de la passió per millorar Sant Adrià.

Vull aclarir que no rebré cap sou del partit ni de cap administració, més enllà de les dietes que percebem de l’Ajuntament des del principi de la legislatura per assistència a Plens i Comissions; com deia, tot va a càrrec dels estalvis familiars.

He decidit fer-ho públic, perquè penso que la ciutadania ha de saber que hi ha persones i partits que arrisquem molt, que entreguem moltes hores al servei públic sense pràcticament cap remuneració.

L’equip d’ERC a Sant Adrià hi deixarà la pell a les properes eleccions perquè volem treure els millors resultats, i ho farem de forma voluntària i desinteressada.

Tenim un somni que és deixar un Sant Adrià molt millor pels nostres fills i nets, i aquest somni requereix de tones d’il·lusió, de litres de suor i d’esforços col·lectius; no és fàcil ni l’objectiu és menor.

Per això ens hi aboquem amb tot el que tenim, per això hem construït el millor equip possible i per això cal prendre decisions difícils, perquè aquesta ciutat es mereix ser millor del que és avui.

Un altre motiu per fer-ho públic és perquè nosaltres sempre hem defensat una gestió transparent de l’Ajuntament, un Ajuntament amb parets de vidre, i això comença per nosaltres mateixos.

És per aquesta raó, que us volem fer partícips del que fem i de quina és la implicació del candidat d’ERC a l’Alcaldia, així com de l’equip de persones que estan treballant per fer-ho possible: l’Antoni, la Cris, el Jordi, en Pol, en David, en Martí, la Gemma i la Mercè, per posar alguns exemples, però som molts els que estem al darrere del projecte republicà adrianenc.

Serveixi aquest petit escrit, com demostració práctica de quin és el nostre compromís amb la transparència, perquè conegueu d’on venim, com som i on volem anar.