Sant Andreu de la Barca

ERC-SAB demana disculpes per l'error gràfic d'un anunci al Diari de Sant Andreu.

Des d’ERC-SAB volem demanar disculpes per l’involuntari error produït en un anunci al Diari de Sant Andreu, en la seva edició de setembre de 2015. Aquesta equivocació s’ha produït per una errada informàtica en la maquetació de l’anunci, que no va ser detectada a temps. En cap cas és tracta d’enganyar a ningú, ja que a la pàgina de la xarxa social Facebook d’ERC-SAB la imatge apareix correctament i amb data de 31 de juliol, tal com es pot veure amb la imatge adjunta.
Malgrat tot, volem subratllar que malgrat que els partits C’s i PP van votar abstenció, amb els seus vots van permetre que no s’aprovés la moció on es demanaven dues auditories externes per conèixer l’estat real dels comptes municipals. Per tant, el sentit de l’anunci no canvia, ja que aquests partits eren conscients dels resultats que tindria la votació. Es van negar a millorar la transparència i la informació de l’Ajuntament, amb la excusa que la segona auditoria podria costar uns 30.000 €. Curiosament, tres mesos abans el govern del PSC es va gastar una quantitat similar per al seu llibre de propaganda institucional. I no vam sentir cap queixa d’aquests partits.
També des d’ERC ens sorprèn que cert partit que va fer bandera de la transparència i la bona gestió durant la campanya de les municipals, al cap de dos mesos de ser escollits democràticament, ja es desdiguin del que van pregonar. Justificar que no cal una segona auditoria més profunda perquè amb una de superficial els ciutadans ja en teníem prou no és precisament una manera d’abraçar la bona gestió i la transparència, sinó d’abraçar altres interessos. Potser hauríem de reflexionar sobre qui enganya i qui treballa per la transparència de la gestió municipal.