Santa Perpètua de Mogoda

Qui som

Esteu visitant l'espai virtual on la secció local d'Esquerra Republicana de Santa Perpètua de Mogoda intenta mostrar la seva activitat. En aquest espai hi trobareu propostes, escrits, fotografies, actes, cartells, opinions... i d'alguna manera tot això recull l'essència del que intentem fer en la política local.

El nostre repte és TRANSFORMAR la realitat perpetuenca. I diem "TRANSFORMAR" en majúscules i, si convé, subratllat, en negreta i amb llumetes fluorescents al voltant que fan pampallugues perquè en la política hem vingut a transformar. I més en l'àmbit local on aquestes polítiques transformadores, per petites que siguin, tenen un impacte directe entre la gent més propera a nosaltres.

L'equip de persones que conformem aquesta organització política dedicarem tots els esforços a assolir els millors resultats per a la ciutadania. Perquè aquest és el nostre interès: l'interès compartit amb el conjunt de la ciutadania.

Esperem estar a l'alçada.
Salut!

Pol Altayó Isern, president d'Esquerra SPM