ERC Santa Susanna Informa
santa susanna
08.08.2010 . Número 15
actualitat
Canvien per millorar la comunicació d'Esquerra
Us informem que hem canviat el Facebook. Podreu consultar tota la informació sobre Esquerra de Santa Susanna al "Grup d'amics i amigues" del Facebook.

Per tant, hem passat a eliminar la pàgina d'usuari de la Secció Local d'ERC-Santa Susanna per tal d'adequar-nos a les condicions d'ús sobre associacions i entitats d'aquesta xarxa social. El grup d'amics i amigues d'ERC - Santa Susanna passarà a ser la "pàgina de la Secció Local d'ERC" des d'on també es garanteix una comunicació oberta i eficaç, ja que es poden penjar anotacions , vídeos, galeries de fotos o enllaços. Es poden promoure debats. També es poden crear convocatòries a esdeveniments i convidar a tots els seus membres perquè hi assisteixin.

President d'ERC Santa Susanna
Joaquim Arges

opinió
Joaquim Arges
»
President d'Esquerra de Santa Susanna
Esquerra millora el butlletí electrònic

A partir d'aquest més d'agost millorem butlletí electrònic.

Personalment sempre he intentat fer-vos arribar tota la informació que genera el curs polític de Santa Susanna. La comunicació requereix, però una dedicació constant i unes eines adequades.

Gràcies als serveis tècnics de la seu d'Esquerra podem millorar la comunicació. Sense oblidar que fins ara ho hem fet amb l'enviament de correus electrònic "ERC Informa" fins el número 14. Amb aquesta nova eina que ens ofereixen, podren accedir a les notícies i altres informacions com fins ara, però des interficie visualment més agradable i sencilla.

Espero que us sigui útil i que alhora ens ajudeu a distribuir per correu electrònic a tots aquelles amistats els propers butlletins d'"Esquerra informa" perquè amb la cooperació fem creixer el país i nosaltres com a persones.

campanyes

comunicació oberta