COMENCEM AMB TU
03.05.2011 . Número 17
actualitat
Esquerra tanca la llista electoral pel 22M

Esquerra  concorrerà a les eleccions municipals del 22 de maig. Arges, que ha treballant fins a darrera hora, ha presentat tota la documentació a la Junta Electora d’Arenys de Mar.

Quan el 2007  no va tenir representació a l’Ajuntament;  molts pensaven que faríem aigües a mig camí. Arges que ha liderat durant tot aquest temps el grup, vol tornar amb una Esquerra reforçada. El nostre és un equip compacte, format amb gent activa de Santa Susanna que volen  treballar per un futur millor per Santa Susanna

Esquerra - AM

Un any de la Consulta per la Independència
Candidats de Santa Susanna a les eleccions municipals. D'esquerra a dreta, Isidre Jiménez, Joaquim Arges, Joan Campolier. Durant la Fira d'Entitats del 2010
TSM

opinió
Joaquim Arges
»
President - Alcaldable
Els Convergents acusen a l’oposició de generar desconfiança cap al govern

Josep Monreal i CiU han acusat als partits de l’oposició que la seva manera de fer al plenari durant aquest mandat han generat desconfiança cap al  govern. En el darrer Butlletí Municipal d’Informació carreguen així contra l’oposició.

El que estant intentant els convergents és fer creure que la actitud de l’oposició  s’ha de  reprovar. De fet, d’oposició se’n pot fer de fuet o de massatge, també es pot fer una critica de constructiva o destructiva. És cert que, durant aquest mandat l’oposició ha estat crítica amb el govern. Però és que l’oposició actua amb els papers que té assignats, aquesta és la tasca que ha de complir, el control de la legalitat de les decisions de l’equip de govern. És la tasca que els ciutadans els han encomanat. Aquestes  són les regles del joc.

Crec que les expressions  de Monreal i dels convergents com “els partits crítics”, “xafarderies”, “no han aportat res al poble” o “especular amb el vot”, tenen per objectiu buscar la confrontació  i la bronca amb els partits que són alternativa de govern. És clar que, els escàndols  econòmics i urbanístics, o   les reiterades il·legalitats provoquen desconfiança, però aquestes són  atribuïbles al propi govern i no a l’oposició.

El grup de CiU està radicalitzat el seu discurs amb la finalitat de treure’n redit durant la campanya electoral. Els  d’Esquerra no hem de caure en aquest error! Defensem el  diàleg, perquè “parlant la gent s’entén”. El més adequat, en situació de crisi que travessem, és explicar el nostre programa electoral. Els ciutadans volen escoltar les propostes per Santa Susanna. Doncs, comencem a presentar-les. Expliquem el rumb que ha de tenir  Santa Susanna pels propers anys. Deia que nosaltres sempre hem estat oberts al diàleg; ara  és el nostre repte, i aquesta ha de ser  la nostra proposta.

campanyes

comunicació oberta