Sant Boi de Llobregat

Esquerra al Govern Municipal

Josep Maria Cervelló. Regidor de Medi Ambient i Entorn Natural.

Hem arribat a la fi d’aquest mandat electoral i fem un balanç positiu pel que fa a l’obra de govern. La novetat que van portar les darreres eleccions municipals va ser la presència d’ERC al govern de la ciutat i la constitució d’un govern ampli, sustentat pel consens polític, que pensés en la ciutat a un termini més llarg que no pas el calendari electoral, que desencallés temes que s’arrosseguen de molt de temps i que reconegués uns elements estratègics de futur que han de donar vida, cohesió i personalitat a la ciutat. A l’hora de fer balanç d’aquests anys ens volem veure reflectits en el mirall de la gent activa, optimista i exigent a qui ens dirigim a la recerca de complicitats.

La gent d’ERC estem satisfets amb allò que hem fet, amb encerts i desencerts, perquè hem jugat net. I avui, mantenim els nostres compromisos i les nostres conviccions sobre la necessitat d’una acció política que obri horitzons a la ciutat, i ens agrada sentir-nos actius a l’hora de construir-la i de viure-la, a la mida del benestar de les persones i de les potencialitats d’un entorn social, urbà i natural de qualitat.

Article publicat al Viure Sant Boi. Març de 2011.