Sant Cebrià de Vallalta

Totes les notícies

29è CONGRÉS NACIONAL D'ESQUERRA REPUBLICANA

Aquest passat dissabte 28 de gener ERC Sant Cebrià de Vallalta vam ser al 29è Congrés Nacional d’Esquerra Republicana. Al congrés anomenat “La via democràtica del referèndum” ratifiquem l’objectiu i una estratègia guanyadora: la República Catalana i el referèndum, demostrem que Esquerra Republicana de Catalunya és  una organització forta i cohesionada, que actuem amb compromís i responsabilitat, i sobretot, que la força del municipalisme republicà és imparable. Seguim fent camí!

GRAN INAUGURACIÓ DE LA PLAÇA 11 DE SETEMBRE

Ahir es va fer realitat una de les obres més remarcables del govern municipal d'Esquerra Republicana de Sant Cebrià, la plaça 11 de setembre. Acompanyats de moltes Cerbrianenques i Cebrianencs el govern municipal va inaugura aquest nou espai públic, un espai que la regidora Anna Rodón va posar en valor i que té com a objectiu promoure l'educació, el lleure i la socialització. El batlle, Albert Pla, va donar les gràcies a totes les persones que han fet possible l'obra i va posar de manifest que aquest nou espai vol ser part de la història, la cultura, l'educació i el gaudí del present i el futur de les veïnes i els veïns de Sant Cebrià de Vallalta. Tot seguit, la tradicional tallada de cinta va donar pas a la hissada de la Senyera amb els Segadors de fons. Posteriorment, hi va haver ballada de sardanes a càrrec de la cobla Ciutat de Granollers. Un pica-pica per tots els assistents va posar punt final a l'acte. La plaça 11 de setembre compta amb 5 espais diferenciats, un parc infantil, una zona amb taules de pícnic de descans i lectura, la plaça dura, les grades i un escenari. La plaça està capitanejada pel monument en honor a la Diada Nacional de Catalunya, fet remarcable, ja que ara sí, Sant Cebrià té un espai més que digne per a la celebració de la nostra Diada. Així doncs, en aquest mandat, el govern Republicà de Sant Cebrià ha pogut inaugurar 3 grans projectes molt remarcables pel municipi. La zona lúdic-esportiva, l'Institut-Escola el Pi Gros i la Plaça 11 de Setembre. La gent d'Esquerra seguim treballant per a tu, seguim treballant per a Sant Cebrià! Seguim fent Camí

ERC SANT CEBRIÀ VAM SER A LA MANIFESTACIÓ DE BARCELONA

El passat dijous 19, la gent d’Esquerra Sant Cebrià també vam ser a la manifestació de Barcelona per demostrar que l’independentisme no ha desaparegut, continua viu i mobilitzat. Vam acabar el dia assistint a la Presentació de la Mònica Palacín, candidata a l’Alcaldia de Pineda de Mar, en acabat vam tenir l’oportunitat de saludar i conversar de Sant Cebrià amb el President del partit, Oriol Junqueras.

Aquí no s'ha acabat res!

L'independentisme no ha desaparegut, continua viu i mobilitzat. Aquest dijous sortim al carrer per deixar ben clar que el conflicte polític no s'ha acabat.

BON NADAL I BONES FESTES!!

La Secció Local d'Esquerra Republicana de Catalunya de Sant Cebrià de Vallalta us desitgem un Bon Nadal i una molt bona entrada de l'any 2023! “L’arbre de Nadal”, de Tomàs Garcés La Cova, pedra viva; desert, el camí ral. Sota una llum freda, creix l’arbre de Nadal. El freguen ales d’àngel, hi canten els ocells. Oh tenderol i prada! oh verda branca al vent! Les branques d’aquest arbre la freda Cova han clos. No deixen que se’n vagi l’alè calent del bou. Pengem-hi els nostres somnis, que així els veurà l’Infant. Taronges d’or es tornen a l’arbre de Nadal.

EXERCEIX EL TEU DRET A VOT!

El 28 de maig del 2023 no volem que cap vot republicà es quedi a casa. Hi ha moltes persones que han fet del nostre país casa seva però que no saben que tenen dret a exercir el vot per triar els seus representants al seu municipi.  Ajudem totes aquestes persones a exercir el seu dret a votar!  @esquerrarepublicana  #santcebriàdevallalta

VISITA VICESECRETARI GENERAL RAÜL ROMEVA

Avui ha visitat la regidora Anna Rodon i l'alcalde Albert Pla s'han reunit amb el Vicesecretari general de prospectiva, Agenda 2030, Transició Ecològica i Esports d'esquerra republicana, El company Raül Romeva. Amb ell s'han tractat assumptes del Sant Cebrià del present i del futur com: les comunitats energètiques, la responsabilitat social, l'Agenda 2030 i els objectius de desenvolupament sostenible. Seguim treballant per Sant Cebrià!

Centenari naixement Joan Fuster

El 23 de novembre de 1922 va néixer l'escriptor valencià Joan Fuster, un gran referent intel·lectual del segle XX. En el seu centenari reivindiquem les seves obres, el seu pensament i la seva lluita pels Països Catalans.   #AnyFuster