Sant Cebrià de Vallalta

Totes les notícies

ERC SANT CEBRIÀ PLANTA L'OFRENA DE LA DIADA

Ja tenim l’ofrena a bon lloc! Des del grup municipal d’Esquerra Sant Cebrià agraïm l’ajuda rebuda per part d’en Josep Maria, el jardiner municipal. El Desmai o Salze Ploraner és un arbre caducifoli que pot arribar a fer de 20 a 25 m d'alt. Creix de pressa i les fulles estan disposades en espiral, són estretes, serrades i de color verd clar; fan de 4 a 16 cm de llarg i de 0,5 a 2 cm d'ample. Les flors estan disposades en aments i és una planta dioica, és a dir, amb sexes separats en peus diferents.

DIADA NACIONAL DE CATALUNYA SANT CEBRIÀ DE VALLALTA 2022

El passat diumenge 11 de setembre les companyes i companys d'Esquerra Sant Cebrià participen dels actes de la Diada al municipi. Aquest any, com ofrena, al monument de l'11 de setembre s'ha fet entrega d'un desmai. Un arbre que serà plantat al municipi. Els actes de la diada d'enguany es van celebrar a la plaça església, a causa de les obres que s'estan duent a terme a la plaça 11 de setembre. Els actes van finalitzar amb una audició de sardanes.

Compromís envers el nostre entorn

Aquesta setmana l'Alcalde Albert Pla, acompanyat de veïns i veïnes de Castellar d'Índies, han pogut netejar conjuntament marges i camins bruts de brossa. Tots som conscients de la importància del nostre entorn, lluitem plegats contra els actes incívics.

PREPARA’T PEL BO LLOGUER JOVE 2022 (El Bo Lloguer Jove es pot sol·licitar del 8 al 17 de juny)

Si tens de 18 a 35 anys i vius de lloguer... PREPARA’T PEL BO LLOGUER JOVE 2022 Ajut de 250€/mes per lloguers com a màxim de 900€/mes (habitatge) o 450€/mes (habitació) al Maresme. Per a persones de 18 a 35 anys Tens dificultats per pagar el lloguer del teu habitatge?   Si tens entre 18 i 35 anys, resideixes a Catalunya, amb empadronament a l’habitatge, ets titular del contracte de lloguer, treballes i no superes el límit d'ingressos de la convocatòria, pots sol·licitar el Bo Lloguer Jove.   Podràs obtenir fins a 250 € mensuals d’ajuda durant un màxim de dos anys. Del 8 al 17 de juny pots tramitar aquest ajut al lloguer.   Només has de tramitar la sol·licitud online o adreçar-te a les oficines locals d’habitatge.   I si necessites suport tècnic o acompanyament pots anar a les oficines joves de la Xarxa Nacional d’Emancipació Juvenil on t’ajudarem amb els tràmits.   Consulta tota la informació al web: agenciahabitatge.gencat.cat Fem-ho bé, fem-ho tot, fem-ho possible. Sol·licituds del 8 al 17 de juny Tramitació per Internet O presencial a:  Oficina d’Habitatge del Maresme Plaça Miquel Biada, 1 de Mataró Telèfon: 937 411 6 16 Adreça electrònica: [email protected] Horari: dilluns a divendres, 9.00 - 14.00 h.

FELICITATS CAMPIONS!!*!!

Felicitar el primer equip del C.F. Sant Cebrià per guanyar la 4 categoria 5 i poder jugar la propera temporada en la 3era. categoria. Felicitar a tota la plantilla i a tot l'equip tècnic per fer vibrar la nostra població durant la temporada. Sou

Cambray (Conseller), Anna Rodon (Regidora d'Educació) i Albert Pla (Alcalde)

Inauguració de l'Institut Escola el Pi Gros

Avui Sant Cebrià ja ofereix el cicle educatiu obligatori complert. Avui amb la presència del Conseller Josep Gonzalez Cambray, conseller d'educació, sense la qual el departament d'educació a ajudat  a fer possible l'Institut-Escola.