Sant Cebrià de Vallalta

Millores al Passeig Lluís Companys

Aquesta setmana han acabat les actuacions de millora del Passeig Lluís Companys de Sant Cebrià de Vallalta, el consistori ha canviat d’ubicació el monument en honor a Lluís Companys, ha dut a terme unes millores de jardineria i ha instal·lat nous bancs i papereres.

Pel que fa la jardineria s’han retirat els arbustos que es trobaven en mal estat, això ha fet que el passeig guanyi paisatgísticament i en amplitud. Per substituir la tanca natural que existia s’ha col·locat una de fusta.

A nivell de mobiliari s’han substituït els bancs antics per bancs de plàstic 100% reciclats i noves papareres també del mateix material.

Parlant del monument Lluís companys, cal recordar que es trobava originàriament situat darrera els contenidors del pàrquing de Can Martri. El moviment dut a terme pel consistori el situa  a l’altre extrem del passeig, la qual cosa dignifica el monument i l’espai. A l’anterior mandat, ERC Sant Cebrià va demanar una millor ubicació per aquest monument i ara, amb ERC al capdavant del consistori, s’ha fet realitat.

Gaudim del Passeig Lluís Companys!!