Sant Cebrià de Vallalta

El regidor d'ERC de Sant Cebrià diu que demandarà Parés (ICV) per «injúries»

• Frances Roig en una imatge d'arxiu
Francesc Roig, regidor d'ERC al govern de Sant Cebrià, va assegurar ahir que presentarà una demanda contra el regidor d'Entesa-ICV Jordi Parés «per injúries i mentides». Roig respon a les acusacions fetes per Parés en el ple d'agost, en què va explicar que el regidor republicà feia obres sense llicència a casa seva i que va ser denunciat per la policia.

Francesc Roig assegura que se sent «molt dolgut per unes acusacions infundades que m'han afectat tant a mi com les sigles que represento des de fa 28 anys». El regidor explica que l'obra a la qual fa referència Jordi Parés era en una comunitat de veïns i no pas a casa seva. «Sóc constructor i promotor i em van demanar que arrangés unes jardineres de l'entrada de l'edifici», apunta, i hi afegeix que «la llicència de les obres existia, des del principi, perquè havia estat demanada per la comunitat, a qui corresponia». Pel que fa a la denúncia feta per la policia local, Roig precisa que li van aixecar l'acta «per ocupació de via pública», perquè aquell mateix dia s'havia vist obligat a deixar material a la vorera i no havia tingut temps d'anar a pagar la taxa corresponent. El regidor diu que l'agent va fer la seva feina i que ell va adreçar-se el mateix dia a l'Ajuntament per tramitar el permís. «No va ser possible llavors, però l'endemà la taxa ja era pagada», manté, i puntualitza que «aquesta manera de fer política del regidor d'Entesa-ICV Jordi Parés no és honesta i qui la practica no és digne del partit que representa».