Sant Cugat del Vallès

El Tot Sant Cugat entrevista a l'alcaldessa Mireia Ingla per fer balanç dels dos anys de mandat municipal

Govern republicà
Àgata Guinó Soler, Directora adjunta i responsable de les xarxes socials de Totmedia, signa aquesta entrevista (publicada el 15 de juny de 2021):

Estem a equador del mandat. Com ha viscut aquests dos anys com a alcaldessa de Sant Cugat?

De forma intensa. Fer d'alcaldessa d'una ciutat com Sant Cugat és viure intensament. A més, a això li afegim que més d'un any hem estat vivint en una pandèmia global que ha afectat la nostra salut, amb persones malaltes i persones que han mort. Hem hagut de fer coses que mai ens hauríem imaginat que hauríem de fer. En tot cas, en aquest equador de mandat, estem convençuts que això és el que calia, perquè després de 32 anys d'una hegemonia política, l'any 2019 vam tenir una oportunitat per posar en marxa un govern progressista, del canvi, un govern que havia d'atendre aquelles prioritats i necessitats de molta gent d'aquesta ciutat que ja no s'hi veia representada pel govern d'aquests 32 anys. A més a més, havíem d'afrontar emergències importants (i trec la covid, perquè aquesta no la sabíem). En tot cas, havíem d'afrontar emergències importants que ens van portar a aquestes tres forces polítiques diferents a posar-nos d'acord, que són les que han fet que durant aquests dos anys el govern d'aquesta ciutat sigui un govern sòlid i cohesionat i disposat a afrontar tots aquests reptes.
Ingla, sobre habitatge: "A vegades tinc la sensació que no sé com ens en sortirem"
Llegiu l'entrevista sencera aquí.