Sant Hilari Sacalm

Ple 27 de juliol de 2022

Ahir vam fer el ple ordinari del mes de juliol. Vam tractar varis temes. En primer lloc l’aprovació del conveni entre el Consell Comarcal i els ajuntaments de Sant Hilari, Arbúcies i Blanes per elaborar un pla estratègic de l’economia social i solidària a la comarca. En aquest punt els regidors d’Esquerra ens vam abstenir ja que considerem que no teníem suficient informació i que aquest hauria de ser un projecte de més gran envergadura i de comarca.

També es van aprovar tres convenis: per una banda el d’accions d’experiència laboral que fa referència a la gent que s’incorpora temporalment a la brigada, el de la cessió d’espais a SH Concept Formació i el de Guillacats. A tots tres hi vam votar a favor perquè considerem que aporten riquesa a Sant Hilari en els diferents àmbits: l’educatiu, el mediambiental i el social.

També es va aprovar el Document Únic de Protecció Civil Municipal validat per Protecció Civil.

Un dels punts més importants va ser l’aprovació de la licitació del contracte per posar Biomassa al CEIP Guilleries i a la zona poliesportiva. Vam votar-hi a favor però vam reiterar la importància d’apostar per una comunitat energètica per poder incloure més equipaments municipals.

Es van aprovar tres punts més: la cessió a la Generalitat del Parc de Bombers que desencallarà les obres de la segona fase del parc, les modificacions de la delimitació dels termes municipals d’Osor i Sant Hilari i l’aprovació del compte general del 2021.

Des del grup d’Esquerra també vam fer alguns precs i preguntes. En primer lloc en relació al cementiri, ja que amb les noves modificacions hi ha espais que s’han quedat a mig arreglar, també que ens expliquessin com es preveu la Festa Major 2022, quina previsió hi ha per l’entrada del poble i en quin estat es troben les obres del transformador del Serrat, una queixa històrica d’Esquerra Sant Hilari.

Recordeu que podeu contactar amb nosaltres pels canals habituals (Instagram, Facebook, correu electrònic) i ara també via Whatsapp al 744 61 29 68

Seguim treballant!