Sant Joan de les Abadesses

ERC demana resoldre els talls de llum de la Coromina del Bac

Zona de la Coromina del Bac sense enllumenat públic
Les apagades a l’enllumenat públic la zona de la Coromina del Bac i els carrers propers a Sant Joan de les Abadesses són coneguts i reiterats. Setmanalment els talls es produeixen un o dos cops per setmana fet que provoca que un cop desapareix la llum solar, el barri queda totalment a les fosques fins ben entrada la matinada. Situació que genera malestar i sensació d’inseguretat als veïns de l'entorn.

Així, els talls de llum que es produeixen a la Coromina del Bac es produeixen com a conseqüència del mal estat de la xarxa elèctrica i el no manteniment de la mateixa al llarg dels últims anys per part del propi Ajuntament, qui n'és el responsable. Una mala planificació de la gestió que s'ha basat, únicament, amb el canvi extern dels punts de llum per potenciar l'eficiència energètica però no s'ha assumit la millora del servei en la seva globalitat.

En aquest sentit, la millora de l'eficiència energètica engloba la millora de la tipologia de l'enllumenat però també en l'excel·lència de la globalitat del servei i aquí és on manca la planificació per part de l'equip de govern de Sant Joan de les Abadesses.

Per aquest motiu, el grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses demana que "l'equip de govern planifiqui la millora del pas de l'enllumenat de la Coromina del Bac i els carrers propers per evitar els recurrents i molestos talls de llum del sector".

Una petició que s'afegeix a la històrica demanada d'il·luminar el Parc de l'Estació a fi de mantenir l'equitat entre tots els barris i sectors de Sant Joan de les Abadesses en allò referent a l'enllumenat públic.

• El barri de la Coromina del Bac pateix talls de llum freqüents