Sant Just Desvern

Celebrar la tardor en temps de pandèmia

Activitat ERC Sant Just
Enguany, gràcies a l'esforç de tota la ciutadania que ha fet possible la millora de la complicada situació sanitària que patim, podem tornar a gaudir de les festes de tardor.

Sense la implicació del teixit associatiu i comercial santjustenc no hauríem pogut gaudir d'un programa d'activitats tant heterogeni i interessant.

Aquest cap de setmana encara podem aprofitar per a participar en la nit al carrer, dissabte, i en les activitats de diumenge, però de fet el programa va començar el passat 13 d'octubre i des d'Esquerra hem tingut l'oportunitat de ser, per exemple, a la Ballada de la Colla Gegantera Sant Just i de l’Esbart Sant Just de diumenge passat a Can Ginestar:

A la inauguració de l'exposició Alta Fidelitat a la Sala MercArt:

Al concert solidari de tardor amb les actuacions dels grups Justine, Mel & Jan, Ikarüs, Robert Wido i artistes dels Tallers de Música:

Consulteu el programa de les festes de tardor en aquest enllaç i aprofiteu el cap de setmana a Sant Just!