Sant Just Desvern

Sant Just amb la immersió lingüística!

Plens Municipals
Aquest passat dijous, 25 de novembre de 2021, vam celebrar el ple ordinari de Sant Just Desvern.

Abans de començar i també durant la sessió plenària es va procedir a llegir la declaració institucional amb motiu del Dia Mundial Contra la Violència Masclista.

La majoria dels punts de l'ordre del dia tenien un caràcter eminentment tècnic com ara l’inici de l'expedient per a la contractació de la prestació del Servei Bàsic d’Ajuda a Domicili (hi vam votar a favor), l'aprovació de la pròrroga del contracte per a la prestació del Servei Bàsic d’Ajuda a Domicili fins al 30 de juny (hi vam votar a favor) i l'aprovació de l’adscripció al Consorci del Parc de Collserola de l’ús i la gestió de finques de titularitat municipal (hi vam votar a favor).

En l'apartat de mocions s'hi va debatre una moció del regidor no adscrit que només va obtenir els vots del PSC, posició que no entenem per la naturalesa erràtica del text presentat, i una moció presentada d'urgència per part dels grups municipals del PSC, JxCAT-PAR, Esquerra, Movem i la regidora no adscrita sobre la sentència del 25% del TSJC i de suport al model d’immersió lingüística de Catalunya que sí que va ser aprovada ja que, curiosament, només s'hi va abstenir el regidor no adscrit.

Amb l'aprovació d'aquesta segona moció el plenari de Sant Just Desvern va tornar a demostrar que existeix un consens pràcticament unànime envers el paper vertebrador i cohesionador del model d'escola catalana, cosa que celebrem especialment.