Sant Just Desvern

Sergi Seguí, cap de llista d'ERC Sant Just a les eleccions municipals del 2019

Dilluns 14 de maig l'assemblea local d'ERC Sant Just va escollir, per unanimitat, la candidatura presentada per Sergi Seguí com cap de llista a les eleccions municipals de 2019.

En Sergi, portaveu a l'Ajuntament els dos últims mandats, representarà, doncs, un projecte que té per objectiu guanyar-ho tot. Per protegir i enfortir els espais de sobirania; per fomentar totes les formes de participació política i l’assumpció de responsabilitats socials i per construir una societat més justa, fomentant la igualtat d’oportunitats i la justícia social, la redistribució de la riquesa i la independència econòmica de les persones. I ho hem de fer de manera integradora, cohesionadora i inclusiva.

En les properes eleccions municipals ERC Sant Just ha de fer el salt de qualitat necessari per assolir l'Alcaldia que, conjuntament amb més representativitat a l'Ajuntament, ens permetrà consolidar un #santjustrepublicà.

Aconseguir-ho només serà possible si totes les persones treballem i ens impliquem des del primer moment en el disseny, planificació i desplegament del projecte. En aquesta línia, properament la secció local ha convocat una jornada de treball per preparar les estratègies i començar a debatre idees i projectes pel programa electoral.